Travelparter- bra eller inte???

Av Anna800
24 aug. 2008 19:42
Visningar: 660
Hej...-någon som har erfarenhet av att boka o resa till thailand eller dyl med travelpartner?? Hur är servicen, lätt o enkelt att boka... har hört att dom lägger ut resor o priser som går att t.o.m betala, men som inte längre finns?? stämmer detta?tell me. need to know, börjar dra ihop sig för bokning snart!
24 aug. 2008 20:36
Hej!
Jag har använt mig av Travelpartner både när det gäller att boka flyg och hotell, har fungerat utan problem.
Jag har aldrig hört något negativt om Travelpartner.

Hälsn. Ellis
Av Anna800
24 aug. 2008 21:46
Citerat från ellismellis:
Hej!
Jag har använt mig av Travelpartner både när det gäller att boka flyg och hotell, har fungerat utan problem.
Jag har aldrig hört något negativt om Travelpartner.

Hälsn. Ellis
Okej! Va skönt....fick lite panik där....men du som vet, dom har bara e ticket??? inte något hemskick osv...vet du även hur dessa tillval funkar osv??
Av Jesperw
27 aug. 2008 12:29
Alla flygbiljetter är e-tickets idag, så det är inget konstigt. Pappersbiljetten togs bort i början av sommaren.
Av Nickeb
27 aug. 2008 21:37
Kan inte se något negativt med e-ticket, bland dom bättre framstegen på senare år................
Av Bobi
27 aug. 2008 23:03
Samma här... Har både bokat flyg och hotell via travelpartner utan problem.
Av Elgona
28 aug. 2008 01:02
jag har bara bra erfarenheter.
28 aug. 2008 11:49
Citerat från anna800:

Okej! Va skönt....fick lite panik där....men du som vet, dom har bara e ticket??? inte något hemskick osv...vet du även hur dessa tillval funkar osv??
Undrar lite över din fråga. Hur tillval funkar? Menar du själva e ticket och hur det funkar? I så fall enkelt, biljetten kommer i ett attachment på ett mail och du printar hemma. Klart! Den visar du sedan i incheckningen. Jättesmidigt och kanonbra!