Tips party resa sommaren 2014

Av Sam9707
13 okt. 2013 15:01
Visningar: 10233
Tjena vi är 9 pöjkar som har tänkt och åka utomlands och festa nästa år runt Juli-Augusti.
Vi är mellan 17-18 år och har kollat på Ayia napa, Magaluf och Rhodos men vi kan inte riktigt bestämma oss.
Vad rekomenderar ni ?
Och vad finns det för bra hotell som är slappa med att ta upp folk på rummet o.s.v ?

Mvh sam
Av Gabjac
13 okt. 2013 15:28
Grabbar ! Om ni vill festa ål inte till standard ställerna! Okej magaluf kan ni nog köra! MEn vill ha ett ställe där det är fest dygnet runt, så åk till partyön hvar i kroatien! Billig dricka och fest dygnet runt!

Ha det fint /Gabbe
18 feb. 2014 16:08
Citerat från Gabjac:
Grabbar ! Om ni vill festa ål inte till standard ställerna! Okej magaluf kan ni nog köra! MEn vill ha ett ställe där det är fest dygnet runt, så åk till partyön hvar i kroatien! Billig dricka och fest dygnet runt!

Ha det fint /Gabbe
Hallå! Eftersom jag söker samma svar som TS. Så undrar jag varför du rekommenderar Hvar?
Du får gärna rätta mig om jag har fel, men Hvar känns som ett ställe för 30+åriga jetset människor.
Kanske inte så kul för ett gäng 17-18 årig killar?
Jag har inte varit där, ska tilläggas.

Vad är genomsnittsåldern i Hvar?

Jag och mina polare är 20år och letar också ställe att resa till i sommar.
14 mars 2014 19:05
Tänkte själv dra till magaluf först men när man inte har något jobb så blir magaluf för dyrt för min del så får nöja mig med ayia napa! Drar 25 juli kommer bo på Pavlinia!

alla som är där då får gärna höra av dig helst via facebook är lättast att få kontakt med mig där!
sök på elazmusic