Tågluffa Europa i sommar, letar respolare!!

18 feb. 2014 20:22
Visningar: 294
Hej!

Söker en respolare för tågluff genom Europa i sommar!

Planerar att åka i juni, juli eller augusti och vill vara iväg minst 1 månad. Kommer att börja plugga på universitetet till HT 2014 i Lund.

Söker respolare då alla i min ålder (22 år) har redan rest eller så pluggar alla.

Vill gärna hinna med: Italien(Venedig), Frankrike, Prag, Berlin men kanske blir något helt annat när man är flera!? Är väldigt musikintresserad och jobbar vid sidan om studierna som dj runt om i Sverige samt Norge så vill gärna hinna med en del spelningar också!

Kille eller tjej spelar ingen roll! (:
Av Imw
18 feb. 2014 20:36
Hej!
Jag är väldigt sugen på tågluff i sommar! Jag är 23 år och är lite i samma sits som dig när det gäller respolare. Är också grymt musikintresserad så hade varit astrevligt att gå på olika spelningar. Är väldigt öppen när det gäller städer att besöka men Berlin och Prag hade varit nice!

Vi kan väl hålla kontakten :)
18 feb. 2014 20:46
Härligt! ja låter som en bra ide, lägg till mig på facebook så kan vi ju hålla kontakten där heter Linnea Frykman
21 apr. 2014 22:44
Heeej :) Jag och en eller två kompisar har tänkt tågluffa i augusti och söker efter en eller fler resekompisar!! Vi tänkte typ också åka till samma städer som du och det skulle va jätte kul om du vill haka på. Några av oss är väldigt musikintresserade och vi vill absolut gå på spelningar eller kanske nån skön festival nånstans på vägen :))

Min fb är louise emelie sundberg, lägg till mig om du vill följa med :)
Av Paantha
27 apr. 2014 13:53
är det möjligt att gå med nu?
Av Kahin
4 juni 2014 09:05
Hej du!

Jag är inne på mitt 4:e år på universitet i Linköping och bor i Norrköping. Jag har tänkt att tågluffa mellan 12 juli - 12 augusti. Kommer ta tåget från Kalmar till Köpenhamn och börja resan så..

Planen är att se städer som Prague/Wien/Venedig/Rome/Pisa etc. Låter det intressant så hör gärna av dig! :)

/ Kahin