Sydamerika & Mexico 2017

Av Isidora
13 mars 2017 17:27 (redigerad)
Visningar: 327
Hej! Jag planerar en längre resa (ett par månader) till Sydamerika + ev. Mexico under hösten 2017 (inga datum bokade än). Jag gillar att resa runt och se nya platser men också att hänga på ett ställe och kunna lära känna det, träffa locals och ta del av kulturen. Kommer därför vara mest i Santiago/Valparaiso i Chile, kanske plugga spanska, jobba lite, åka på kortare resor typ till havet och ta surfketioner. Men vill också åka till länder som Colombia, Argentina, Bolivia och kanske Mexiko. Någon som planerar något liknande i höst? Kanske följa med på delar av min resa eller mötas upp på vägen?

Jag är 31 år från Stockholm, jobbar inom media och tycker om kultur, politik, natur, gå på konserter, barer, klubbar, elektronisk- och rockmusik. Hör av dig så kanske vi kan styra upp något :)
Av Isidora
16 mars 2017 23:13
Kul! Skickar min fb i ett meddelande till dig :)
21 mars 2017 10:21
Hej! Jag planerar också att åka till Sydamerika i höst :) Skriv gärna till mig på Facebook så kan vi prata mer där, Jessie Formgren heter jag!
Av Rach
26 mars 2017 14:34
Hade du tänkt dig att åka i början i augusti också? börjar skolan sept.
Av Isidora
27 mars 2017 16:55
Nej tyvärr Rach, jag jobbar fortfarande i aug, åker nog okt-nov.
Av Suusoot
29 mars 2017 12:36
Är också intresserad av att göra i princip allt du nämner :D ! Lägg gärna till mig på fb
Av Lise85
14 apr. 2017 08:34
Hej tjejer!
Jag vill med🤗. Kolla in min profil och hör av er om ni vill.
Av Lise85
14 apr. 2017 08:36
Min FB Liselott Byhlén
Av Agnesv
8 maj 2017 12:44
Hej!

Jag funderar också på att resa runt lite i Sydamerika med start oktober. Min bror ska plugga i Santiago så jag kommer hänga där en del också :) vore kul att mötas upp och resa runt lite tillsammans! Agnes Verlehag på fb