Sydamerika från jan och framåt

Av _hanna_
27 nov. 2014 19:33
Visningar: 99
Hej på er! :)
Hanna heter jag och är 23 år gammal. Har relativt nyligen blivit klar med universitetet och känner att det nu är hög tid att ut och resa lite igen.

Runt den 19e jan beger jag mig mot Bolivia/Chile för att möta upp en vän i två veckor. Därefter fortsätter jag på egen hand och flyger ut till Påskön i några dagar. Efter det tänkte jag bege mig till Argentina och sen upp mot Brasilien för att därefter följa kusten hela vägen runt till Peru. Vill ta det lite som det kommer och vara spontan, men har några länder och stopp jag verkligen vill hinna med, bland annat Amazonas och machu picchu. Planen är att vara borta runt 4månader.

Som person är jag social och väldigt äventyrlig och jag känner en stark dragningskraft till allt som är lite udda och spännande. Min tanke är att bo och resa billigt och lägga pengarna på upplevelser istället. Skulle vara kul att mötas upp längst vägen med några som tänker lite likadant. Hör gärna av dig så kan vi prata mer om saken :)
28 nov. 2014 12:24
Hej Hanna hur funkar det med visum när man hoppa mellan olika länder i 4 månader med en Svensk pass.MVH Georges