Sri Lanka

Av Elina95
26 okt. 2016 14:20
Visningar: 196
Hej!

Jag har rest en hel del i Syd och Centralamerika men vill nu åka åt andra hållet. Tänkte mig Sri Lanka i drygt 5 veckor under februari-mars. Vill surfa, vandra, upptäcka vacker miljö, se häftiga djur, njuta på stranden och bara ha det härligt.

Hör gärna av er om ni har samma tanke, antingen här eller på Facebook, Elina Amby heter jag där :)
31 okt. 2016 15:01
Hej, jag funderar på att åka iväg på en surfresa från 2/1-9/1 med lapoint! Inte helt 100 än men ifall att jag åker skulle det vara skönt med en reskompis dit!
4 nov. 2016 17:06
Hej! Jag har funderat på att åka antingen till Sri Lanka eller Bali i februari och stanna några veckor. Jag kommer möjligtvis börja min resa med lapoint och sedan stanna ytterligare några veckor för att upptäcka och koppla av. Hör av dig om du fortfarande är intresserad av en reskompis!
2 dec. 2016 22:59
Tjenare! Kommer att befinna mig i Sri-Lanka under Januari & Februari. Hojta till ifall någon är där samtidigt.
Av Gustav7
5 dec. 2016 18:22
Citerat från Aggelit0:
Hej, jag funderar på att åka iväg på en surfresa från 2/1-9/1 med lapoint! Inte helt 100 än men ifall att jag åker skulle det vara skönt med en reskompis dit!
Vill du åk med mig till Finland och fira Finlands 100 år :)