Söker ensamresande Karibien/Costa Rica

16 aug. 2018 15:15 (redigerad)
Visningar: 300
Hej!
Jag och mina 2 tjejkompisar tänkte åka till Karibien nu i nov/dec helst alternativ jan/feb. Vi funderar på Kuba, Costa Rica och en ö i Karibien ex Jamaica eller Barbados. Du kan få vara mer och bestämma resmål! Vi tänkte att vi reser så länge pengarna räcker till. Men förhoppningsvis 1 1/2 till 2 månader. Då vi är 3 st hade det varit skönt att hitta en till. Vi är 20 år så någon i de närmsta åldrarna hade varit bra.

Vi har inte hunnit planera så mycket än. Vi vill såklart uppleva stora sevärdheter och åka ut på äventyr.

Verkar detta intressant så skicka iväg ett meddelande. Heter lovisa.carlsen på Instagram och Lovisa Carlsén på Facebook.
27 aug. 2018 14:28
Hej! Var åker ni ifrån? Har själv planer att åka i samma veva & backpacka runt i Sydamerika nämligen :)
Av Isaa
4 sep. 2018 23:08
Hejsan! Jag är sugen på att resa allt mellan Oktober till mitten av December, eventuellt även januari och framåt, om jag inte tar mig in på Polisutbildningen som startar i Januari 2019...Resmålet spelar ingen som helst roll för mig!

/Isabelle, 19 år
Av Elenam
6 sep. 2018 15:11
Hej! Jag tänkte också resa i Central Amerika ungefär från den 9. november.. jag är 19 och det hade varit jätte kul att kunna få resa med flera tjejer. Det jag hade tänkt var att börja kanske i Mexico och ta mig ner till Panama men jag är flexibel och planerar gärna tillsammans med er!
Av Sannalm
13 sep. 2018 14:09
Det låter ju verkligen härligt! Jag är ju dock 28 år, men älskar att resa!! =)