Runt om i USA i januari

1 nov. 2016 19:54
Visningar: 162
Har bestämt mig för att resa iväg i januari. Destination och hur länge att vara borta har jag knappt bestämt mig för. Är alltså väääldigt öppen för förslag!

Men USA vore ju hur kul som helst att upptäcka. EVENTUELLT ROADTRIP mellan delstaterna? ;)
Men tänker iallafall att man drar i januari och är borta kanske TYP 3 månader?

Är en jävligt glad, spontan person som älskar att träffa nytt folk! Vore skitkul om nån härlig person ville joina och har lite egna idéer!!
Av Dayone
9 nov. 2016 13:12
Åker till toronto för niagarafallen 7-9:e och sedan san fransisco 9-12 för yosemite, golden gate, alcatraz och lite blandat, och sedan vegas en vecka...
Passar nåt in med dina planer så tjoa, jag minglar gärna lite! =)
Av Gessi
21 nov. 2016 16:49
Citerat från Amandamw:
Har bestämt mig för att resa iväg i januari. Destination och hur länge att vara borta har jag knappt bestämt mig för. Är alltså väääldigt öppen för förslag!

Men USA vore ju hur kul som helst att upptäcka. EVENTUELLT ROADTRIP mellan delstaterna? ;)
Men tänker iallafall att man drar i januari och är borta kanske TYP 3 månader?

Är en jävligt glad, spontan person som älskar att träffa nytt folk! Vore skitkul om nån härlig person ville joina och har lite egna idéer!!
Av Gessi
21 nov. 2016 16:52
Hej. Har själv funderat på att åka till USA men inte fått med mig några av mina vänner. Jag kan tänka mig vara borta länge eller iallafall så länge pengarna räcker. Hör gärna av dig till mig på Facebook så kan vi diskutera mera..