Road Trip, västkusten med start i SF

Av Hoerlin
8 dec. 2013 21:17
Visningar: 263
Hejsan! Jag och min tjej skall göra en liten road trip i sommar med start i SF och en reselängd på tre veckor med körande sen vår sista vecka i usa blir att besöka den familj jag jobba för i usa . Det jag vill ha hjälp med är givetvis saker som man måste göra och saker som man bara måste se på västkusten. Vi har tänkt 3-5 dagar i SF sen köra ner mot LA eller köra mot LV. Vi har tänkt max 2 dagar i LV och en dag för grand canyon vårt mål är att hinna med san diego med mest för att jag har alltid velat besöka den staden. inrikes flyg är ej beställt än så vi har möjlighet att flyga från vilken stad som helst. skulle vara enormt tacksam för om ni vet billiga motell, hotell eller hostels vår budget är inte bestämd än men alla måste ha parkering givetvis.
Mvh Martin och Sara
8 dec. 2013 21:56
Hej! Ni har en underbar resa framför er! Juni 2012 gjorde vi, 2 vuxna o 2 söner på 12 o 10, en 3 veckor lång resa med start i SF, 4 dagar, och sedan körde vi Highway 1 till- LA, 7 dagar, vidare till San Diego 3dagar, vidare till Kingman och West Canyons 2 dagar, vidare till LAS Vegas, 4 dagar. Vi flög hem från Vegas. Titta gärna i vår reseblogg www.lazarevski.wordpress.com. Tittar du via en iPad så skrolla ner till 1-2 juli. Tyvärr ser man resan baklänges. Har inte kommit på hur man samlar det kronologiskt. Om du tittar via dator klicka på 14 Juni 2012. Det var då vårt äventyr började :) lycka till och undrar ni något är det bara att höra av sig :) / Ellie