Resa runt i Sydamerika

17 okt. 2017 16:01
Visningar: 296
Hej
Jag är en 23 årig tjej från Stockholm som är sugen på att utforska Sydamerika i januari och några månader fram. Skulle helst inte vilja åka själv, men dem flesta av mina vänner har börjat ta tag i sina liv med universitet och jobb och dylikt (jag känner mig inte riktigt redo att växa upp än hehe). Jag skulle säga att jag är en glad, positiv och ”easy going” tjej som mer än gärna dyker, snorklar och vandrar. Att gå på museum kanske inte är favorit sysslan, jag föredrar natur. Så har du dykcertifikat och skulle vilja komponera några dyk med vandringar och kanske en öl eller två på kvällarna så tveka inte att höra av dig.

Jag kommer vara i Nya Zeeland och Australien nov-Jan så jag tänkte att man skulle mötas upp i Argentina och sen jobba sig uppåt i några länder jag är mest sugen på Argentina, Brasilien, Peru och Bolivia men är väldigt flexibel och kan tänka mig att åka till dem flesta länderna i syd- Centralamerika.

Jag har bla rest i Asien i 4 månader, tågluffat i Europa och varit i alperna i en månad. Så jag är väldigt van med sunkiga doorms på hostel.

Om du skulle vara intresserad av att möta upp mig, tveka inte att höra av dig!
/Felicia
20 okt. 2017 21:27
Hej Felicia!
Jag har typ samma planer, tänker mig resa från januari-mars ungefär o typ i samma regioner! Kanske kan vi höras mer om våra planer? :D
13 nov. 2017 21:34
Halloj! Jag drar till Ecuador i Januari för att stanna där 2 månader men efter det är jag sugen på att fortsätta äventyret och då hade det varit riktigt kul att mötas upp!
Du får gärna höra av dig på Facebook så kan vi snacka mer:)

//Julia Persson
4 dec. 2017 19:48
Jag reser januari.
Tänkte Rio, argentine, chile(?) Peru. Mat vin, dansa (hellre mycket än bra) vandra och se. Räknat cirka tre månader. Börja eller avsluta i Rio. Yes?
Medlemmen har tagit bort svaret
Av Cat777
20 dec. 2017 10:32
Hej!
När åker du till Rio och hur går din Brasilien resa, hur länge är du där? :)