Los Angeles

13 dec. 2014 17:17
Visningar: 351
Tips på bra hotell i Los Angeles?
Av Birgere
14 dec. 2014 00:39
Citerat från Marcus_p:
Beverly Hills hotel.
+1
men
Beverly Wilshire är väl nästan bättre
Av Marulk
14 dec. 2014 09:28
Får nog instämma med Birgere....LA är stort, det är som att tipsa hotell i Kristianstad men du vill bo i Ystad.
LA är alltså lika stort som Skåne. Planera vad det är ni vill se o göra, leta därefter genom område i LA.
LYCKA TILL
Av Chazzie
15 dec. 2014 14:18
LA är som sagt stort så det är svårt att svara generellt, men många gillar att bo i Santa Monica, själv bodde jag bara i närheten av flygplatsen för hemresa dagen efter. Ni kommer att behöva ha en bil i vilket fall, så exakt vart ni bor spelar mindre roll, tips är att kolla på er favorithotellsajt =}
15 dec. 2014 19:33
Har precis kommit hem från en 4 veckors vistelse i USA och vet inte i vilken prisklass du tänkt dig.
Vi bodde på Hollywood Celebritet Hotel. Ligger 3 min promenad från Chinese Theatre och Walk of Fame.
Väldigt bra personal. Maila hotellet direkt för pris.
Frukosten är inget att hurra för men....
Av Totopez
15 dec. 2014 22:06
Citerat från Philipochsofia:
budget inn. billigt och bra. mitt på hollywood blvd
Omdömena på Tripadvisor är inte så lysande, om man säger så....

http://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g32655-d1186068-Reviews-Budget_Inn_Hollywood-Los_Angeles_California.html

Till trådskaparen:
Bestäm vad ni vill göra och bestäm en budget per natt så får ni bättre svar. Jag gillar att bo i Santa Monica privat (Loews är mitt favorithotell där), vill man ha lite nattliv är Mondrian på Sunset väldigt bra, men dyrt. Är jag där på affärsresa blir det mest downtown eller nära kongresscentrat.
Ska man gå på Disney tycker jag det är bäst att bo i närheten där, och så vidare.
15 dec. 2014 22:10
Citerat från Totopez:
Citerat från Philipochsofia:
budget inn. billigt och bra. mitt på hollywood blvd
Omdömena på Tripadvisor är inte så lysande, om man säger så....

http://www.tripadvisor.se/Hotel_Review-g32655-d1186068-Reviews-Budget_Inn_Hollywood-Los_Angeles_California.html

Till trådskaparen:
Bestäm vad ni vill göra och bestäm en budget per natt så får ni bättre svar. Jag gillar att bo i Santa Monica privat (Loews är mitt favorithotell där), vill man ha lite nattliv är Mondrian på Sunset väldigt bra, men dyrt. Är jag där på affärsresa blir det mest downtown eller nära kongresscentrat.
Ska man gå på Disney tycker jag det är bäst att bo i närheten där, och så vidare.
haha nej jag har med läst det. men beror väl såklart på vad man är ute efter. enkelt hotell, absolut inget märkvärdigt. jag bodde där i 2 veckor, funkade hur bra som helst. inget "skabbigt" hotell. funkade kanoin för o bara ha någonstans o sova.
16 dec. 2014 09:05
Tusen tack för alla tips. Jag valde att boka ett hotell i Beverly Hills.