Langkawi HJÄLP!

Av Morrfan
6 apr. 2010 16:10
Visningar: 301
Hejsan alla.

Vi är några tjejer som planerar att åka till Langkawi i september och jag skulle verkligen behöva lite hjälp med att hitta boende. De har ju sidor på nätet men jag tycker de flesta är dåliga. Vi har inte tänkt på lyxigt, utan mer budgetboende- fast det ska ändå vara fräscht! Är det någon har har tips på boende eller tips på vart man kan leta? Dessa tips tages tacksamt emot!
Av Morrfan
6 apr. 2010 16:47
Tusen tack! Men hur är standarden på rummen på hotellet? Och maten? det ser onekligen fint ut!
Av Sierra
6 apr. 2010 17:17
Du har a/c, fan och naturligtvis toa och dusch. Kylskåp och safebox. Städning varje dag och nya handdukar även separat handduk till beachen. En härlig frukost ingår och i övrigt är det kanonmat på menyn. Det är ofta fullt vid borden på kvällen då gäster från närliggande hotell gillar maten och atmosfären.
Av Mpc
6 apr. 2010 18:56
har själv boka det Lilla Hotel efter tipps i från uffe = Sierra
6 apr. 2010 20:40
Mutiara Burau Bay Beach Resort Langkawi.
Detta kan jag med varm hand rekommendera. Man kan bo i små rum nästan ända nere på stranden, samtidigt som det ligger alldeles intill ett träskområde och gångavstånd till cable car som tar er upp till en fantastisk utsikt. Mycket god mat och trevligt bemötande av personalen. Ta gärna en kik i mitt bilderalbum