Kallt i marock0

Av Wally
16 okt. 2008 14:18
Visningar: 3439
hej min resa till kap verde blev avbokad p.g.a fritids resor satte in mindre plan än vad de först gjorde.dåligt. nu måste jag hitta ett annat resmål med helst inte längre flygtid. det är svårt i januari. vet ni om det är kallt i marocko ,ormar i gambia, tipsa mej om nått bra vill helst bara sola o vila,äventyrs resor får väta. trött egenföretagagare.
Av Late
16 okt. 2008 15:59
Vi var i marocko i februari. dagtid var temperaturen bra, men nattetid blev det väl ganska svalt.
Marocko är väl jämförbart med kanarieöarna och där vill jag rekomendera La Gomera. En unerbar liten ö.
Av Elgona
18 okt. 2008 10:20
ta en resa till egypten,varm o skönt denna tid,dock kalla kvällar i nätter..
18 okt. 2008 17:06
Oman! Varmt och skönt. Härlig strand, underbart vatten, mycket att göra om du bokar hotell Crowne Plaza eller bara slappa. Det finns golfbana, tennis, vattengympa, gym och massor av underhållning. Vänliga människor och god mat. Flygtid 7 timmar. Solresor är det som flyger dit.
Av Elgona
18 okt. 2008 18:01
trött företagare,,då behöver du relaxa,
jag gav ett tipp om egypten tidigare men de är ett stökigt land,dit åker man inte för att få lugn o ro.

åk till la gomera ,de är ett fridfullt ställe där du samlar kraft..
hälsningar m
Av Ziesta
21 okt. 2008 14:05
Hej, jag var i Marocko i mars i år och då var det inte jättevarmt där.. men vi kanske bara hade otur. Var ju inte direkt kallt men lite blåsigt.. och Inte den där känslan att man måste bada för att svalka sig utan mer lagom varmt för att promenera runt.. runt 18-20 grader kanske. På kvällen blev det lite kyligt så man fick ta på sig en jacka.