Jobba i England

30 jan. 2010 00:24
Visningar: 1229
Till hösten åker jag till England för att bo och jobba. Söker därför någon som vill följa med =) Är öppen för förslag om vart m.m.
13 feb. 2010 05:29
Jag har planer på att dra till någon stad i UK till hösten jag med. Vore kul att höra lite vad du har tänk för jobb och boende etc. Jag har kikat runt lite på resebolag som arrangerar en kort utbildning inom ett enkelt yrke och därefter jobbgaranti. Hör av dig så kan vi dela med oss av planer och idéer! =)
3 mars 2010 23:09
Har samma tanke till hösten men har inte någon att åka med.
låter intressant men vart i england vill du ?
Av Bijin
20 mars 2010 23:01
Låter intressant.
Men vart i England vill du/ni?
21 mars 2010 20:19
Jag har funderat både på storstäder som London eller Liverpool, men också mindre städer. Spelar egentligen ingen roll, det är just England och deras kultur jag vill uppleva, samtidigt som man har kul och får erfarenheter. Jag är sugen på att åka i slutet av september eller början på oktober, eftersom jag då kommer hem från USA.
Har ni funderat något på jobb eller vilken stad och så..?
21 mars 2010 20:20
om någon vill kan ni skicka era msn för att snacka vidare lite :)
Av Bijin
21 mars 2010 23:02
Sure, adda mig! (Logga in för att se e-postadress)
28 mars 2010 22:54
Tjena.

Jag tar studenten i juni och har funderat lite på att kanske åka till England och jobba i höst ifall jag inte kommer in på den kurs som jag ska söka till HT 2010. Ingen av mina vänner var särskilt intresserade av att följa med dock, så jag letar också efter resesällskap i så fall. Har ingen större lust att åka till en helt ny stad i ett annat land utan att känna någon, så det skulle vara skönt att ha med sig någon svensk. Jag kan tänka mig allt från någon lantisort till London.

Det är dock inte förrens i slutet av juli som sista antagningsbeskedet kommer så kan inte spika något innan dess.
Av Emiliak
29 apr. 2010 20:29
Hej lovisa! jag heter emilia. är snart 20år och bor på lidingl i sthlm. jag åker till london den 1 juni och den 21 juni ska jag gå en bartender utbildning en månad och efter de vill jag jättegärna stanna kvar och jobba i några månader. när tänkte du åka och vart kommer du att bo?
7 sep. 2010 23:32
Hej nu har jag bokat min resa kommer åka 29:e september till london hur ser dina planer ut nu ?
Adda mig på msn (Logga in för att se e-postadress)