Hur gör vi?

26 sep. 2007 01:41
Visningar: 325
Har en väninna som vill till Florens snart, to-sön i okt. Hur bokar vi billgaste flygbiljetten?
Inget boende behövs och helst inget byte.
26 sep. 2007 14:27
Lizzi, vi utgår från Arlanda.
Marika: tack för länkarna, pricerunner har jag redan kollat o det gav inget hon var nöjd med så jag letar vidare.
Av Lizzi
26 sep. 2007 18:24
Ok, från Arlanda flyger Sterling till Bologna, om man är relativt resvan är det inget problem att ta sig ner till Florens. www.sterling.dk. Hade några kompisar som flög med Alitalia från stockholm och de kom undan relativt billigt, där var det dock byte. Lycka till!
26 sep. 2007 20:45
Citerat från lizzi:
Ok, från Arlanda flyger Sterling till Bologna, om man är relativt resvan är det inget problem att ta sig ner till Florens. www.sterling.dk. Hade några kompisar som flög med Alitalia från stockholm och de kom undan relativt billigt, där var det dock byte. Lycka till!
Tack, hon är inte van, bara 20 år. Passet har gått ut, hon vet inte vad preliminärboka är och om hon måste ha försäkring :S
På solfaktor verkar hon dock hittat en billig resa och det löser sig nog.
Tack för hjälpen!
Av Andree
27 sep. 2007 14:09
Varför inte använda Reseguidens Sök & jämför?
Eva-Lena
Av Marlene
27 sep. 2007 16:33
Håller med Eva-Lena – sök resan här på Reseguiden. Här kan du jämföra resor från en mängd olika researrangörer och flygbolag. Det bästa med att söka här är att vi är en oberoende sökmotor där reseföretag inte kan köpa sig en högre placering – vi sätter resenären och hans/hennes behov i första hand. Använd gärna "Priskalendern" eller sök på ett specifikt datum under "Flyg" för att hitta billiga flygresor till Florens.

Lycka till!

//Marlene
27 sep. 2007 18:06

Andree säger:
Varför inte använda Reseguidens Sök & jämför?
Eva-Lena
Postat 2007-09-27 14:09 Citera | Anmäl

Marlene säger:
Håller med Eva-Lena – sök resan här på Reseguiden. Här kan du jämföra resor från en mängd olika researrangörer och flygbolag. Det bästa med att söka här är att vi är en oberoende sökmotor där reseföretag inte kan köpa sig en högre placering – vi sätter resenären och hans/hennes behov i första hand. Använd gärna "Priskalendern" eller sök på ett specifikt datum under "Flyg" för att hitta billiga flygresor till Florens.

Lycka till!

//Marlene
Postat 2007-09-27 16:33

Man får mer hjälp om man låtsas dummare än man är! :D
Så här fick jag jättebra tips om priskalendern som jag tidigare inte utforskat.
Tack alla!
Av Hill
28 sep. 2007 20:42
Hej ,
Kom precis hem från florens , det är helt rätt att åka nu i september .
Vi reste med sterling från göteborg , 1500 kr/ tur och retur tycker jag är billigt , men du kan alltid gå via google och söka på
en mängd flygbolag .
/staffan
29 sep. 2007 22:00
Tack, Hill, verkar som ni är lyckligt lottade, ni som har närmare till Göteborg än Stockholm.
Jag tror hon har löst det dock.