Hjälp Madrid

Av Mpc
12 juni 2011 18:40
Visningar: 411
Har kolla vad jag vet om olika flygmotor e o inte hitta en enda billig direkt flyg till Madrid i mellan 11-17 sep lägst var Lufthansa får två 3146 kr o då får vi en 9.h15 m flygresa med mellanlandning i Frankfurt vem fan vill var på resan fot i så många timmar när man kan flyga ner på ca 4 timmar

kan någon där ut hjälpa till med billigt flyg så är jag stort tacksam till dig .....
Av Annl
12 juni 2011 19:11
Hej,

Jag bokade flygbiljetter från GBG till Madrid i januari och vi skall resa under höstlovet i början av november. Vi betalar 6 500 kr med SAS för fyra personer (två vuxna och två barn som i flygsammanhang räknas som vuxna) och med bra flygtider om ca fyra timmar som du skriver och snabbt byte i Köpenhamn och med utresa på morgonen och hemresa på eftermiddagen efter lunch.

Vid detta tillfälle använde jag mig av min - dåvarande - favvissajt www.flygbiljetter.se men därefter har jag på denna sajten fått tips om www,skyscanner.se som många gånger har ännu billigare flighter.

Har du kollat dessa sajter?

Lycka till och trevlig resa!

Ps. Madrid skall vara fantastiskt spännande har jag hört - ett riktigt "vuxenresmål"... Och Toledo skall vara en riktig höjdare...
Av Annl
12 juni 2011 20:23
Hej igen Mpc,

Kolla SAS -jag fick ett mal från dem häromdagen om ett antal billiga destinationer.

Lycka till!
Av Mpc
12 juni 2011 20:24
tack ska genst gå dit
Av Lasse42
13 juni 2011 22:48
Kollade just Ryanair direkt Madrid från Skavsta. Kostar idag 951 kronor ToR , Avresa 11 sep, hem 18 sep-
Av Mpc
14 juni 2011 19:14
Kan medela att jag har boka en veka för 9500 för fyra P.P direkt kl15 45 cph MAD 19.00 toppen pris boka via min lilla agent