Franska rivieran 2016 (alt. Kroatien/Italien/Palma)

16 apr. 2016 17:08
Visningar: 131
Hej!
Jag är otroligt sugen på att spendera av del av sommaren på franska rivieran, allt från en långweekend till en månad, eftersom jag kommer vara ledig från början av juni till mitten av augusti. Jag älskar sol och bad, träning, att upptäcka städer och föredrar stimmiga middagar med god mat och gott vin framför dräggiga partynätter, haha. Har även varit i Kroatien, Italien och Palma och dit skulle jag också gärna åka tillbaka. Är det någon som tycker att det låter lika härligt som jag får du/ni mer än gärna höra av er! :)
24 apr. 2016 21:30
Låter riktigt härligt, jag är iaf sugen på att haka på lätt :)
28 apr. 2016 15:40
Hej igen,
Nu är det så att jag kommer att åka till Nice med en kompis, men också stanna kvar längre själv så är det någon som befinner sig där i slutet av juni eller början av juli får ni mer än gärna höra av er för att ses :)
29 apr. 2016 09:20
Hej igen Olivia!

Det låter bra! Vi åker ner till Nice den 21 juni. (Niklas och jag). Jag tänkte ev. vara borta en längre tid också! Lägg gärna till mig på fb / Filip Axelsson
12 maj 2016 22:21
Bra förslag!! Precis vad jag vill göra! Såg att du skulle åka med en kompis, jag hade kunnat åka ner och möta upp dig efteråt? Kommer nämligen inte åka lika tidigt. Hade verkligen velat besöka Cannes och Barcelona med! :) skriv till mig på fb! Emmeline sandin
17 maj 2016 19:32
Hej! Jag ska tågluffa ensam i ca 5 veckor runt om i europa i juli och vill gärna ha sällskap. Har bokat flyg till split 4e juli och kommer resa runt i länderna där runt omkring, främst huvudstäder, och sedan resa runt i italien mellan 21 juli och 2 augusti. Hör gärna av dig om det låter intressant att mötas upp någonstans eller om du bill följa med på hela ;)Mvh Martina i halmstad
Av Fn4033
11 juli 2016 15:51
Hej, vilka datum är du nere på franska rivieran? :)