Flygbolag

Av Mijo66
12 aug. 2010 20:48
Visningar: 284
Hej alla Thailand älskare. Vi undrar om det är någon där ute som har flygit med Aeroflot till Bangkok?? Dom är väldigt billiga men som sagt man har lite förutfattade uppfattningar om detta bolag..Någon som har något positivt???negativt?? Vi ska åka fyra personer..två ungdomar på 17 och 19..Tack på förhand...Mijo...
Av Theelf
12 aug. 2010 22:40
Hej, denna fråga har varit på tapeten förr. Skriv Aeroflot uppe i sökrutan så har du dina svar!
Hälsningar, TheElf
13 aug. 2010 11:13
Jag har inte flugit själv men för några år sedan åkte samons kusin med pojkvän med Aeroflot till Bangkok. Jag har flugit inrikes i Ryssland med Aeroflot, det är min enda erfarenhet. Mitt inrikesflyg hängde knappt ihop, men jag var med om den absolut bästa landningen jag någonsin upplevt och jag reser mycket ;-). Bangkok ja, kusinen tillbringade ca 12 timmar på Moskvas flygplats på ut- eller hemresan minns inte vilket. Om det fortfarande är så avråder jag bestämt att åka med dom. Moskvas flygplats är inte den roligaste, och vill du lämna flygplatsen och åka in till stan måste du ju ha visum.
Av Mijo66
13 aug. 2010 11:38
Tack för alla svar. Vi bokar med Thai i stället...Känns lugnare.