Dags att skapa egen grupp för alla som har jobbfrågor?

3 maj 2011 11:23
Visningar: 262
Hallon!

För att skapa ytterligare lite ordning och underlätta för sökning och filtrering kanske RG bör skapa en ny grupp för alla som har frågor om att jobba i andra länder?

Just nu ligger 3 sidor (varav kanske 20 trådar är aktuell) om man söker på jobb 2011 och söker man på jobb norge finns 5 aktuella som handlar om i princip samma sak.

Det är ändå så pass många som använder forumet för ändamålet, men sorterar dem både på respart och reskompis och i värsta fall Feedback på sajten.
30 juli 2011 18:13
Tycker det blir mer och mer aktuellt att urskilja trådar om att jobba/bo i annat land. Det vore ju så mycket lättare för de som är intresserade att hitta dem också kan jag tänka mig :)
Av Ann85
18 aug. 2011 18:27
Håller med jag med. Hade varit bra med en sån sida.
Av Pelle77
20 aug. 2011 23:19
Väldigt bra idé då forumet just nu svämmar över med dessa frågor! Kanske blir bättre när sommarlovet är slut! :)

Vore också bra om sökfunktionen blev lite bättre. Riktigt kass när man kollar på sökord som man vet borde generera svar.
Av Annl
23 aug. 2011 15:57
Kan bara instämma i att det vore önskvärt med en sån egen grupp.

Och Pelle har helt rätt att sökfunktionen borde hottas upp - det kan ju dessutom föra det goda med sig att så många onödiga trådar inte behöver skapas om samma frågor -se t.ex. hur många trådar det finns om exakt samma fråga om passets giltighet till USA m.m.