Charter med Airtours

19 apr. 2010 10:12
Visningar: 4125
Hej!

Jag ska åka charter till Kreta med Airtours i sommar. Har hittat en resa till bra pris men jag har aldrig rest med detta bolag förut och undrar om det finns några åsikter och omdömen här på forumet?

Tack på förhand!
Av Sugus
19 apr. 2010 11:02
Hej!

Har bara rest med Airtours en gång 2009 men det samlade omdömet för mitt behov (ingen guide, utflykt osv.) är att de är bra.
Airtours är i alla fall bättre än Ving och Fritidsresor som jag inte har speciellt höga tankar om.

Ha en trevlig resa!
Av Katitzi
19 apr. 2010 17:34
Har rest med dem till Kefalonia i Grekland för några år sen. Inga problem! Fullt jämförbara med andra resebolag. Katitzi
20 apr. 2010 07:50
Hej!
I maj har vi bokat en resa till Rhodos med Airtours. Vi åkte till Lesbos med dom och det fungerade hur bra som helst.
Dessutom har jag köpt flygstol och endast hotell ett antal gånger. Jag kan rekommendera Airtours.
21 apr. 2010 11:50
Har köpt flygstolar av dom vid nåt tillfälle och en sistaminuten till malta också och allt har funkat bra,är i o för sig ganska hårdhudad av mig och hakar inte upp mig på småsaker och letar fel men visst funkade dom bra.
23 apr. 2010 17:16
Tack så mycket!
Låter mycket lugnande. Jag är inte särskilt petig och tycker att det oftast brukar funka bra att åka charter, men vi har med vår 2- åriga son och då är det skönt om man slipper allt för mycket strul!

Tack igen!
23 apr. 2010 17:19
Har varit i Rom med Airtours och allt funkade bra.