Bila Kusten runt europa.

Av Dinki
24 juli 2018 01:03 (redigerad)
Visningar: 162
Hej. Jag söker en reskompis som vill följa med på en biltur kusten runt europa. Ingen rutt spikad men planen är att följa kusten så mycket som möjligt och undvika motorvägarna ner genom danmark, tyskland, belgien, frankrike, kort sväng till barcelona därefter italien, croatien och tillbaka genom tyskland. Jag befinner mig i norra sverige nu och släcker skogsbränder men kommer nog att åka iväg snart då jag behöver semester.
Jag är väldigt intresserad av natur och severdheter så kommer att stanna till där det finns någåt och se och kanske även ta en dag åt att tillbringa där. Söker någon med lika lättsam inställning som mig, som kan njuta av resan och inte destinationen. Övernattning kommer att ske på vandringhem/hotell men även i tält.
Av Tikena
31 juli 2018 16:10
Hej!
Låter väldigt intressant. Jag har ytterligare 2,5 veckors semester. Kan resa med kort varsel. Hör av dig vid intresse.
Av Dinki
4 aug. 2018 01:02
Hej Tikena. Jag har inte åkt än för att jag väntar på dokument från frankrike för att kunna köra med bilen genom deras miljözoner där. Är du fortfarande intresserad att åka med? Jag ska till stockholm imorgon kväll om du vill träffas och se hur det känns.
10 aug. 2018 18:29
Citerat från Dinki:
Hej Tikena. Jag har inte åkt än för att jag väntar på dokument från frankrike för att kunna köra med bilen genom deras miljözoner där. Är du fortfarande intresserad att åka med? Jag ska till stockholm imorgon kväll om du vill träffas och se hur det känns.
Hej! Har du åkt än? Hur länge är det tänkt att resan tar?