Asien april!

Av Onemb
26 mars 2015 00:55
Visningar: 129
Vädret hemma i Sverige har varit på topp sistone. Trotts det behöver jag få huden smiskad av lite riktig sol!

Tanken är simpel. Någonstans runt 5/4-20/4 packar jag ryggsäcken och drar. Som det ser ut nu. Själv. Ingen resa spikad ännu och ingen i mitt umgänge som varken har tid eller pengar för att följa med mig. Jag bokar förmodligen någonting spontant dagarna innan. Det vore grymt att ha någon chill person, eller flera givetvis, med sig.

Någonting med sol. Stränder. Natur och lite nattliv. Sri Lanka är inte skivet i sten, men det vore grymt. Jag har inte varit där på ett tag. Lagom spartanskt med bra mentalitet.

Jag är förbannat lätt att ha och göra med. Har inte alls svårt för att skapa och knyta nya kontakter. Tänkte prova någonting nytt helt enkelt.

Synd att det bara är text.. Ni får helt enkelt läsa igen, i huvudet. Fast med dalmål. Där har ni mig!
26 mars 2015 08:16
Önskar att jag hade ett sånt soft jobb att jag bara kunde dra iväg nu.... Hade garanterat hakat annars buddy!
1 apr. 2015 01:46
Hur länge har du tänkt vara borta och vad är budget? Jag är ledig 6-21 april och vill dra någonstans. :)
16 apr. 2015 17:29
Hallå där!

Skönt att höra att vädret är helt okej hemma i Sverige! Själv sitter jag nu i Singapore efter att ha varit ute på resande fot i 10 veckor och drar mot sri lanka 9/5. Kommer att hälsa på några lokala vänner i unawatuna under ett tag men är även sugen på arugam bay eller liknande samt att åka iväg på lite äventyr! Skulle du va någonstans i närheten så vore det grymt att mötas upp!