Stöd Ukraina

Anqizs blogg

Onsdag 8 December 2004 - Darwin

VAAAARRMMTTTT!!!!

HAr nu kommit till Australien,..ar just nu i Darwin. Har ar fruktansvart VARMT & FUKTIGT!! Har nog aldrig kannt san har varme...igar var det 45gr!!!!! Da var det ju perfekt att aka pa utflykt,..vi badade en massa i vattenfall, vilket var svalkande & skont....for poolen vid hostelet e ju pissvarm!!!! sa det va gott att fa lite svalka!! vilket vi verkligen fick sen pa em da det kom varsta regnskuren. Vi skulle ut pa Adelaide floden & kolla pa krokodiler da det borjade osregna...men vi akte ut anda...fick se nagra stycken sma & stora varelser!!! Guiden lockade med lite kott, dem sma hoppade upp & tog dem men dem stora var lite latare..... Innan akte vi till ett stalle dar vi fick halla en liten babis krokodil pa 3 ar...sa sot sa!!

Vi var ett gott gang pa turen,...vi var 4svenskar & 3 fran england! Antligen fick jag snacka lite svenska, var ett tag sen jag traffade pa sanna!! Snackar sa mycket engelska nu att jag tom tanker pa engelska...illa!! Det var nastan att jag stakade mig nar jag skulle snacka med svenskarna...hehe...

Var ute med en tysk kille fran hostelet igar,..josses vad tyskar det e har!!!!!! kikade runt pa Darwins uteliv lite.....helt OK!!

Imorrn,..eller inatt kl 04 aker jag till Cairns. Ska bli skoj....& skont..forhoppningsvis e det lite svalare dar!!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma i Sverige igen!
16 år sedan
Inte sa lange kvar nu!!!
16 år sedan
phuket IGEN!!!
16 år sedan
Kambodja
16 år sedan
Laos,Vietnam
16 år sedan