Stöd Ukraina

Tamms blogg

Fredag 10 December 2010 - Orlando

Universal´s Island of Adventures

Fantastisk park, började dagen med 2 turer i Hulken, sen 2 omgångar hos Spiderman. Helt otroligt!!
Sen ville vi vidare för att se resten, vi bestämde oss för Jurassic Park först, lite blöta blev vi, men vi torkade innan vi hunnit igenom kön till Harry Potter. Den var bra, bra, bra! Dragon Challenge tog vi av bara farten.
Efter lite pausande med Funnel Cake bl a, så vandrade vi vidare och hittade en "karusell" som påminde om Kållerado, -Den tar vi, sa vi! Största barnet, ville absolut inte bli blöt, -Ingen fara, sa vi! Inte blir man så blöt i Kållerado. Nu var det ju inte riktigt samma sak då... Vi blev dränkta, minst! Så efter en hel del gråt, lite tandagnisslan och shopping av nya byxor så var livet lite ljusare igen.
Bestämde oss för att åka Dragon Challenge igen, efter promenaden upp till starten så visade det sig att lilltjejen tydligen var för kort, och inte fick åka med, massor av gråt och som det visade sig senare, väldigt ont i foten, den hade visst stukats i Camp Jurassic...Sen var väl det roliga över. Vi fick bära henne till bilen, och det är låååångt.

Ser väl inte riktigt fram emot morgondagen, men vi får bita ihop och försöka ordna rullstol eller nåt, för biljetten till Universal Studios är redan betald. Jag har varit och köpt smärtstillande salva och elastisk gasbinda, hoppas det hjälper. Vi håller tummarna!

Inga bilder nu heller, IT-mannen sover, det ska jag oxå göra snart, natti!
Dela med andra:    

Kommentarer
Brevika säger:
Det låter som M har problem med jetleg annars har ni det bra kan jag tro, jättekul att läsa vad ni gör.

Ha d gött
Postat 2010-12-11 09:41  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma igen
13 år sedan
The Legends
13 år sedan
KC Chiefs
13 år sedan
Ishockey
13 år sedan
Vid poolen och på beachen
13 år sedan