Stöd Ukraina

Tamms blogg

Fredag 24 December 2010 - Kansas City

Ishockey

Låång dag igår, gick upp strax före 3 på natten.
flygplatsen fick jag betala för övervikt, 50 dollar, det höll mig irriterad ganska länge...
Egentligen hade vi ju inte för mycket vikt, hade fått haft med mer än dubbelt så mycket i kg, men det hade varit tvunget att vara fördelat på fler väskor... OJ, jag är visst fortfarande lite småsur för detta...

Ja ja, vi blev iallafall hämtade på flygplatsen i Kansas City och sen hann vi precis hem till våra vänner för att dumpa av alla resväskor och få träffa nytillskottet i familjen. Vi var tvugna att åka mot St Louis, då det tar ca 4 timmar att åka dit. På vägen stannade vi på Hooters för att äta kycklingvingar mm.

Väl framme så checkade vi in på hotellet innan vi gick till arenan.
Detta var verkligen en väldigt häftig upplevelse, många mål och många svenskar som gjorde det bra!
St Louis Blues vann över Detroit Red Wings med 4-3.

Det tog väl ca 7 minuter att gå från arenan till hotellet och på vägen låg faktiskt ett Hard Rock Café, antar att ni förstår vad det betyder?!

Efter frukosten så åkte vi till ett museum, var väl mest ett stort lekland, kan man säga, barnen hade jätteskoj, och efter några timmar var vi hungriga igen, så då åkte vi och åt på Steaks and Shakes och sen blev det lite sista minuten julklappsshopping på Walmart.

Nu är vi hemma hos våra kompisar, barnen spelar WII, och snart ska vi ställa fram kakor och mjölk till tomten. Barnen har fått alldeles egna strumpor med sina namn inbroderade som hänger vid spisen.

God Jul till alla!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Anlois säger:
Kul me alla bilder, ser ut som di har det bra ;) Lukas å Oliver undra om det gick att gå in i slotten? Antar att ni firar amerikansk jul så då är jag inte för sen med att önska er en God Jul! Fortsatt trevlig semester, vet inte om jag vågar påminna om Twizzlers, verkar som du redan har fullt! ;)
Postat 2010-12-25 21:16  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma igen
13 år sedan
The Legends
13 år sedan
KC Chiefs
13 år sedan
Ishockey
13 år sedan
Vid poolen och på beachen
13 år sedan