Stöd Ukraina

Tamms blogg

Onsdag 22 December 2010 - Fort Lauderdale

Vid poolen och på beachen

Idag har vi "chillat", först vid poolen och sen på beachen (Jag tog faktiskt 20 minuter på löpbandet när övrig familj badade, det var jobbigt kan jag säga...)
Det har samlats en massa snäckor i muggar och påsar och annat. Jag har sagt till barnen att de måste få med sig allt sånt i sitt eget handbagage, och även bära det själv, tror det kommer at bli väääldigt tungt!

Vi strosade stranden bort och hamnade på Bubba Gump, där vi åt lunch. När vi beställde så frågade vi om det var stora portioner det vi beställt och kyparen himlade med ögonen och sa att -Yes!! Funderade på att beställa nåt mindre, men avstod. Taberas kan jag säga, de är nog inte vana vid hungriga svenskar här!!

Efter lunchen så gick vi tillbaka till hotellet och hoppade i poolen igen, jag solade istället, detta är/var ju sista dagen med värme, sen väntar kyligare väder i Kansas City.

Nu har vi packat, igen, och är snart klara med det. Det blir en tidig kväll, då vi ska upp mitt i natten för att åka till flygplatsen. Vet inte riktigt hur tidigt man måste vara där, men det är väl lika bra att vara ute i god tid. Först och främst ska vi ju hitta dit och sen ska bilen lämnas tillbaka, hoppas att inte flygplatsen är så stor...
Flyget går vid 6 ca.

Nu ser vi fram emot morgondagen, då vi får träffa våra vänner som kommer och hämtar oss på flygplatsen. Sen åker vi direkt vidare till St Louis för att kolla in NHL-hockey, Detroit Red Wings kommer på besök!!!
Kuriosa: Alexander Steen spelar i St Louis, och han härstammar ifrån Töcksfors!
Dela med andra:    

Kommentarer
Brevika säger:
Hej Allihopa! I år tyckte vi inte det var nån id´´e att skicka julkort till Er när ni inte är hemma men vi vill gärna önska Er en GOD JUL ändå!
Hoppas ni får en go dag önskar vi ALLA på Sjöbo
Postat 2010-12-24 11:16  Anmäl
E_frohm säger:
Här "chillar" vi inte vid någon pool eller beach precis... Temperaturen håller sej runt -20 så vi kurar nog mest inne. Men det verkar som att ni har en underbar resa ( avundsjuk? jag?) Hoppas att allt fortsättningsvis blir lika bra och att ni får fira en alldeles underbar amerikansk jul. God Jul önskar jag er alla!! ( Akta er för puckar. Steens härstamning
får vi utreda när ni kommer hem..) kram / Elisabeth
Postat 2010-12-24 00:55  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma igen
13 år sedan
The Legends
13 år sedan
KC Chiefs
13 år sedan
Ishockey
13 år sedan
Vid poolen och på beachen
13 år sedan