Stöd Ukraina

Flys blogg

Lördag 24 Maj 2008 - Stockholm
Resealbum: Málaga 2008

The End

Kom hem efter min nattliga utflykt vid halv fem. Upp kl. 9 för att käka frukost, och sen var det dags att packa. Utchekningen var kl 12, men mitt plan gick inte förrän kl. 21, så jag ställde bagaget i hotellet och sen ut i solen för att fördriva de sista timmarna i Torremolinos. Smått bakfull och ut i denna sol var väl inte direkt vad man längtade efter, men vad skulle man göra...
Köpte några jordgubbar och gick ner på beachen och satte mig.
Kom en annan turist och började prata och han frågade bl a på tysk/engelska om jag ville tillbaka. Jag svarade "the world is big and there are other places to know" så jag tror inte det blir en resa hit till, men samtidigt är det ju så att det tar en vecka att lära sig stället och var man handlar mm och efter en vecka kan man ju koppla av och njuta fullt ut, så vem vet...

Den sista timmen i Torre så var det dags för lite shopping, men det blev inte så mycket. Taxi till flygplatsen och därefter intogs taxfreebutikerna.
Planet kom iväg nästan enligt tidtabell och detta var ett direktflyg som flögs av SAS.
Väl på arlanda så hade jag beställt taxi, för vi landade inte förrän 01.30 och då hade både flygbussarna och arlanda express slutat gå (vilket jag tycker är konstigt när det är en sån stor flygplats), men taxin kom inte. Efter att ha väntat en halvtimme så ringde jag dem och då visade det sig att flygnumret blivit ändrat och då de inte hittade det så körde de inte ut. De skickade dock en ny bil och efter en kvart var vi på gång och knappt en timme senare var jag hemma!

Tack för att ni läste! Kommentera gärna!
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemfärd
38 veckor sedan
Långa promenader
38 veckor sedan
Kvällen var bäst
38 veckor sedan
Avfärd
38 veckor sedan
Sista dagen
46 veckor sedan