Stöd Ukraina

Famlofquists blogg

STOR SOL

Medan vi satt och åt frukost och kiakde ut över havet började det blåsa mer och mer så Stefan kände för att prova att Kita direkt på morgonen.
Jag följde med och fotograferade en hel del.
Stefan han var lyrisk och hade några timmar med Strålande sol, vind. Lyckan är gjord när man får kita på grönt vatten och utan våtdräkt.
Förmiddagen var vi på stranden där vi bor och när vi blev hungriga gick vi till en supermysigt litet ställe på Pattaya Beach. Den lilla restaurangen bara dök upp när vi tvärsade genom skogen och gått på några små "snirkliga" gångar. Det var ett reagge hak och det pasade vårt tempo perfekt. gungor i träden, god mat, en kall Chang, tja livet är underbart!

Eftermiddagen spenderade vi på Sanom Beach. Tänk att det finns små pärlor kvar och Sanom är defenitivt en av dem.
Gustaf har mer eller mindre bara legat med kepsen på idag och läst bok. När han sätter igång så kan det bli både en och 2 böcker på en dag. Alla böckerna han ahde med sig är slut så nu läser han en av mina. -Jag är Wanted ( http://www.wwd.se/Bocker/Bokpresentationssida/?Isbn=9789146220176 )

Ikväll var vi ute med våra trevliga grannar och åt. De ska resa vidare i morgon mot Koh Samui. Vi hade en härlig kväll med massor med god mat & skratt. Det är detta som är så härligt när man reser, man träffar så många msyiga människor som man aldrig hade stött på annars.
Anna och jag som träffats här på RG kommer def. att hålla kontakten, som sagt : Travelling is an investment, not a cost
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Ännu ett Hajdyk
11 år sedan
Tropisk storm
11 år sedan
Upptäcksfärd och skumtomtar
11 år sedan
Dykning med hajar
11 år sedan
Framme på Malapascua
11 år sedan