Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Söndag förmiddag har passerat

Vi började dagen med en underbar frukost nere på Thai Cat, en stor skål med färsk frukt, müsli och yoghurt, latte, omelett och efter det ett dopp i havet. En bra start på dagen tycker jag!
Nu är jag o Emil tillbaka på Slow Down och han har somnat så nu ska jag göra en äppelpaj...om jag får tag i en ugn någonstans....annars får jag väl fixa den i stekpannan. Allt funkar ju bara man vill riktigt gärna.

Igår var vi med familjen Joelsson inne i Saladan och käkade på Old House, som vanligt helt fantastisk mat....o barnen uppförde sig exemplariskt ;)....
Dåligt med shopping fortfarande när det gäller mig iaf....får liksom inte till det riktigt, men det kommer nog.
Bangkok tillsammans med Felix är nästa projekt för min del tror jag...men först blir det den där trippen till Koh Rok med Anna för den har vi inte kommit iväg på ännu. Vi inväntar vykortsvädret.

I Bangkok förväntar jag mig dock GRYM shopping så jag väntar på att få en lång lista på "Have to go to places" från ett par av våra grannar här på Slow Down. Deras vänner körde en rejäl runda i Bangkok innan de drog hemåt och lovade att vi skulle få ta del av den listan. Jippie!!!!

Några bra tips på boende i Bangkok kanske? Jag bor gärna lite bättre och så centralt som möjligt....har vant min kropp med dåliga vanor tror jag :(

Nu är det dags för äppelkakebak tror jag!

Sköt om Er tills vi hörs igen!
Många kramar
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet