Stöd Ukraina

Sofiegrahnats blogg

Söndag 24 Oktober 2010 - Alanya

Sista dagen på stranden här i alanya

Ligger här på stranden o lyssnar på journey, don't stop believin....en grymt bra låt! Idag är sista dagen här i Alanya, en vecka går så snabbt!! Vad har vi gjort egentligen? Solat precis hela de 4 dagar det varit sol o spelat yatzy, ätit hotellets all inclusive o druckit deras inte allt för goda vin! Vi har iaf bestämt att aldrig välja all incl igen, om vi inte åker m barnen vill säga! Ok att det är billigare men det är inte värt det ändå! Imorgon får vi träffa våra gullungar igen o jag längtar faktiskt jättemycket! Jag brukar faktiskt inte tycka det är något att dra iväg en vecka utan barn annars, men denna gången saknar jag dem! Många undrar om det inte är jobbigt att resa utan barnen så mkt men jag har svårt att tänka mig hela familjen mitt inne på manhattan, My god, kan ni se det framför er? Jag har väl kommit underfund med att en bra sester för hela familjen får man oman utgår från barnen o inte sig själv! Har barnen det bra så får jag o malen det bra, så enkelt! Därför blir det Thailand i 2 månader m hela familjen igen! Där får barnen vår uppmärksamhet, vänner, pool, aktiviteter, bestämma maten, äta glass, gå i skola (lite varje vardag), lära sig mer om kulturen, språket o en herrans massa annat bra! Å vi får njuta av att umgås o ha tid helt enkelt! Självklart saknar man sina vänner hemma o önskade att de kunde dela allt man upplever på en sådan resa men vi får dela med oss när vi kommer hem istället! Jag önskar verkligen att alla hade möjlighet att få resa som jag har fått göra, det ger så mkt energi! Nu är det faktiskt dags för ett dopp i det blå.....härliga liv!!! Kram
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet