Stöd Ukraina

Blomkruka21s blogg

Fredag 6 Mars 2009

Roadtrip till Eskilstuna!

Nu tänker jag inte skriva om en vanlig resa här inte, utan denna resa som jag va på igår skulle man kunna kalla resan till vuxenlivet kanske :) nä, nu överdriver jag igen...

Danne o jag tog en roadtrip till staden Eskiltuna i Sörmland o som alltid på roadtrip med Danne blir man arg på GPS:en o man åker vilse. VI hade ett litet syfte med vår resa, att hitta vårt kärleksbarn. HAHA, oj nu ljög jag men vi adopterade en katt i alla fall. Jag har saknat o ha ett hurdjur och Danne ville också ha en katt, så vi båda kände att nu va de dax, o då passar de ju utmärkt att rädda en liten hemlös kattunge.

Hon är gråspräcklig, rädd, kryper upp o lägger sig under hakan runt halsen, o vågar fortf inte riktigt gå runt i lägenheten. Men de finns inte så mycke o göra, hon får ta det i sin takt. Hon va jätteduktig i bilen iaf.

Nu ska jag sluta.

Btw, vi ses kanske på TUR för jag kommer jobba i bland annat reseguidens monter!
Dela med andra:    

Kommentarer
Haidi säger:
Vi adopterade också en kattunge en gång. Halv vild kattmamma la sin ena unge under vår altan, hämtade den på kvällen och la tillbaka den dagen efter. Det höll på en tid tills vi förbarmade oss och tog in den, den sov i min mans armhåla och blev en underbar kattvän. Kattmamman hittades död en tid efter, rätt fantastiskt, hon ville väl att ungarna skulle få det bra innan hon kunde dö.
Postat 2009-03-10 12:12  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet