Stöd Ukraina

Leroslovers blogg

Tisdag 15 September 2009 - Göteborg

Prag bokat i maj!!

Så var det dags igen. Tidig bokning av flyg....

Efter koll med City Airlines, som kör direkt Göteborg - Prag, när dom skulle släppa biljetterna för våren fick vi svaret i början av september. Nu går det att boka.

I samband med Kristi Himmelsfärdshelgen sticker vi tillsammans med min sambos föräldrar. Det är faktiskt bara jag som inte varit i Prag tidigare så det skall verkligen bli kul! Det blir avresa 12 maj och hem igen den 16 maj.

Billigaste priset som vi fick nu var 1.760 per pers. Det kallas Promo detta billigaste pris. Det är dom som tar slut först....Så om fler blir inspirerade av detta så får ni nog 'hugga' direkt innan dom tar slut. City Airlines har fler destinationer än Prag att erbjuda. Ex vis Nice.

Tills vi hörs igen

Ha de!
Dela med andra:    

Kommentarer
Travellover säger:
Åh vad kul med Prag, det är verkligen fint där :)
Postat 2009-09-18 20:01  Anmäl
Jag har inte varit i Prag. Skulle gärna vilja komma dit också, det verkar fint :)
Postat 2009-09-17 17:49  Anmäl
Annicamarie säger:
Prag är ju en helt fantastisk stad! Var där i fjol våras och föll pladask!
Postat 2009-09-16 10:50  Anmäl
Asok säger:
Himla mysig stad med god mat, god o billig öl och mängder med kultur!
Postat 2009-09-16 07:54  Anmäl
Johan_84_ säger:
Bra val av resemål! Jag var ju där i helgen =) Du får ta och kolla in mina bilder jag laddat upp och lägga nån kommentar. Och så klart fråga gärna på fall du ha några funderingar så ska jag se om jag kan hjälpa dig med något ;)
Postat 2009-09-16 00:50  Anmäl
Gbenskar säger:
Så kul! Ni kommer att få det toppen. Det finns mycket att se i Prag och så ska ni väl göra stopp på pubar och dricka gott tjeckiskt öl med en liten Becherovka till.
Postat 2009-09-15 23:15  Anmäl
Elgona säger:
underbart,Prag de är staden framför andra.o rätt tid har ni valt..
jag blr sugen på att åka dit....
Postat 2009-09-15 22:35  Anmäl
Gullegorm säger:
Prag är ju ett av de stora resmålen här i Europa så det är verkligen på tiden att en globetrotter som du kommer dit ;-)
Postat 2009-09-15 22:34  Anmäl
Rommetorp säger:
Det kommer att bli en stor upplevelse för dig om nu dina 3 medresenär kan guide dig
Postat 2009-09-15 21:45  Anmäl
Mjorumm säger:
Härligt att ha och se fram mot,då får du guida de andra då
Postat 2009-09-15 21:35  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet