Stöd Ukraina

Polkagris blogg

Onsdag 22 Februari 2012 - Krabi stad

Posten och Long beach

Tidigt uppe trots att jag inte sovit manga minuter inatt. Sa kan det bli ibland...Kl. 09.00 var vi pa vag till lokala posten i Saladan for att skicka hem en del och slippa dyr overvikt.

Fort och snabbt och sedan bar det ivag till Longbeach igen. Stralande vacker morgon och lite folk. Noot hade redan riggat upp vara stolar och skulle just till med parasollet. Bokade igar da det var nagra stora gang som snodde de flesta stolarna. Bambusangarna ar hyfsat bekvama...Solar och badar samt kakar lunch. Ser Ted a idag igen...han ser dock allmant forvirrad ut nar han inte hittar en ledig stol utan lagger sig i sanden...pa en liten handduk....

Ringer Marianne som ar pa battringsvagen men dock trott forstass...Hamtar min telefon i facket och kollar nar vi flyger pa lordag sa vi kan boka minibus. Kom inte in idag pa sidan min utan det stod bara pa thailandska...inget man fattar nagot av.

Hem och duscha men inga handdukar idag sa Th fick springa ner och jaga fatt nagon som fick ga till tvatteriet...Thailand i ett notskal...men ALLT loser sig.

Ater en hyfsat middag och jag har ganska bra aptit...imorgon skall vi ga pa favoritstallet med Ake och Marianne..

Köptminibussbiljett till Krabi Aiport till lördag Billigt...kostar endast 600 thb för oss båda mot taxi 2.500...Det blir bra
Hörs snart igen!
  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    Chang Buri Hotell Koh Chang...
    11 år sedan
    Chang Buri Hotell Koh Chang...
    11 år sedan
    I sakta mak...
    11 år sedan
    I sakta mak...
    11 år sedan
    Alina fyller 12 ar...
    11 år sedan