Stöd Ukraina

Hakanmags blogg

Tisdag 23 Mars 2010 - Lidköping

Planering inför resan!

Hej och tack för alla Grattisar, Hälsningar, Lyckatillisar osv från alla Reseguiden.se vänner!

Ja, de flesta känner väl till hur det "gick till" när jag fick reda på att jag skulle göra ett repotage från min resa till Zanzibar men här kommer det lite till i korta drag.
Satt i bilen med några jobbartkompisar i onsdags på väg upp till Sälen för en jobbkonferens när Rickard på Reseguiden ringer och meddelar att jag blivit uttagen som reporter för min Drömresa. Visst var det omtumlande och sedan har det bara snurrat på. Intervjuer och planering. Mycket kommentarer från arbetskamrater och vänner. Idel varma och positiva reaktion, massor av mail från många här på Reseguiden.

Idag har jag varit i kontakt med Marcus. Marcus är den killen som skall bli våran följeslagare och hålla i filmkameran. Lite nervöst känns det ju, är ju direkt inget proffs på att stå framför kameran. Har ju deltagit i lite sporadiska klipp från några Julaftnar när man inte har hunnit ducka när släktingar har passerat med den nyss öppnade julklappen med en sprillans ny VHS inslagen.
Ja en arbetsdag kvar sedan bär det av.

Hoppas att ni kommer att få några trevliga lässtunder, några fina bilder att titta på och att resan kommer till att inspirera er till den kommande resan.

Hälsningar Håkan
Dela med andra:    

Kommentarer
Istrid säger:
Wow, här har du en som inte hängt med. Vilken tur! Hur bar du dig åt för att bli utvald? Tips, tack!
Jag har läst din blogg och det verkar vara en höjdarresa.
Postat 2010-04-05 16:26  Anmäl
Ellinor säger:
Lycka till Håkan! Zanzibar är ett riktigt drömresmål så det ska bli spännande att se filmen sen!
Postat 2010-03-24 16:13  Anmäl
Mjorumm säger:
Önskar dig lycka till,och ser fram emot att få ta del i din resa
Postat 2010-03-24 08:36  Anmäl
Go_east säger:
Häftigt ,ska bli kul o se va du hittar på :)
Postat 2010-03-24 00:53  Anmäl
Sierra säger:
Håkan!
Jag önskar dig en trevlig upplevelse både i Zanzibar och framför kameran...detta fixar du lätt. No worries!
Postat 2010-03-23 22:52  Anmäl
Reseglad säger:
Blir spännande att följa deg.
Trevlig Resa.
Postat 2010-03-23 22:38  Anmäl
Gullsing säger:
Jätteroligt att du kom med i tävlingen och vann! Den resan du ska ta blir nog fantastiskt fin. Jag väntar med spänning på fortsättningen.

Gilla
Postat 2010-03-23 22:24  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Nu är det nära!
6 år sedan
Hemma
9 år sedan
Jimbaran
9 år sedan
Kuta
9 år sedan
Ubud
9 år sedan