Stöd Ukraina

Hakanmags blogg

Fredag 17 Juli 2009 - Lidköping
Resealbum: Vietnam 2009

Hemma!

Ja då var man i det gamla kära Lidköping igen!
Under de nästan 5 veckor som vi varit borta så har det inte hänt så mycket. Gräset har växt, plommon på träden och mycket post att gå igenom men det är det värt!

Sista dagen i Bangkok hände inte så mycket. Vi var rätt mätta på allting. Shopping, affärer osv.
Vi kollade ju på Harry Potter den senaste och den fick väl betyget "sådär".

Kan nämna att på Bangkoks nya flygplats så flyter allt på fantastiskt bra. Mycket folk vid imigration, mycket folk vid incheckning osv. Bara beröm!

Finnair. Har aldrig flygit med dom tidigare och jag kan väl säga att personalen är det ju helt okej men dåliga på att servera dricka under långflygningen, Bkk - HEL. Kan ju bjuda på lite juice och så under vissa stunder utan att man behöver kalla på dom. (Andra bolag jag flygit med kan komma och göra någon runda då och då med lite drickbart ) Försenade från BKK på grund av tekniskt problem så vi fick sitta en timme i planet med iskall aircond på max. Virade in mig i filten för att inte frysa ihjäl!
Avresan från Helsingfors försenades en halvtimme för det var bara en dam som skulle klara av incheckningen på egen hand fast planet var fullt så många skulle ju med. Tog för lång tid och ingen kom till hennes undsättning därav förseningen.

Tja vad väntar hemma då? Jo som vanligt skall man samla ihop alla tankar, all tvätt, alla prylar som man har med sig osv så det tar väl ett par dagar innan jetlagen samt att är på sin plats igen.

Men tills nästa resa!
Simma lungt!!!
Dela med andra:    

Kommentarer
Ranur säger:
Längtar också efter attåkatil Asien åker själv tillThailand iNovember
Postat 2009-08-22 13:54  Anmäl
Istrid säger:
Du verkar haft en riktigt upplevelserik resa. Visst får man mersmak när man läser om Vietnam. Jag åker gärna dit igen.
Postat 2009-08-13 17:54  Anmäl
Gittannor säger:
Välkommen hem, ska bli roligt att höra om resan personligen =)
Postat 2009-07-19 13:47  Anmäl
Sierra säger:
Välkommen hem Håkan!
Du får vänta med gräsklippningen....för blött...
Postat 2009-07-19 11:40  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Nu är det nära!
6 år sedan
Hemma
9 år sedan
Jimbaran
9 år sedan
Kuta
9 år sedan
Ubud
9 år sedan