Stöd Ukraina

Thules blogg

Tisdag 7 April 2009 - Melbourne

P[ jakt efter solen

Regnregnregn.. Inte ens en tillstymmelse till solbr'nna.. S[ jag m[ste g;ra slag i saken.. Har satt ihop tv[ resplaner, kan inte best'mma mig f;r vilken.. Antingen alt 1: 14/4 Melbourne-Goldcoast = sol och bad och sufning, vidare till Sydney 23/4 = kolla operahuset och lite s[nt, vidare till S;dra Tasmanien 26/4 = eukalyptusskogar och h'ftigt djurliv. 30/4 antingen flyg fr s;dra Tasmanien el b[t fr[n norra Tas till Melbourne = seri;s shopping de sista dagarna innan jag [ker till lilla sverige.. :)
Alternativt alt 2: 14/4 Tasmanien, 19/4 till Ayers Rock = ett grymt berg i ;knen och en massa urinv[nare. Vidare till sydney den 29/4 och sen ner till melbourne igen den 3/5..
Kan inte best'mma mig f;r vilket, alt 1 inneb'r mkt sol och bad medan alt 2 'r mer kulturellt.. Fast just nu lutar det faktiskt mot alt 1, det kostar 320 dollar, ca 2000 kr att flyga alla str'ckor.. Men vi f[r se, jag har bokat vandrarhemmet i melbourne fram tom n'sta m[ndag s[ jag hinner best'mma mig..
Blir nog bra i vilket fall :)
Dela med andra:    

Kommentarer
Ziesta säger:
Guldkusten.. antar du menar du ska flyga till Brisbane? Om jag var du skulle jag flugit ännu längre norrut till Cairns där jag tror att det är något varmare den här tiden på året.
Postat 2009-04-08 11:50  Anmäl
Mrs_mac säger:
Jag röstar på alternativ nr 1!! =)

Puss!
Postat 2009-04-07 15:13  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Lite sm[tt stressad
15 år sedan
P[ jakt efter solen
15 år sedan
Sightseeing och f;rsta samtalet hem
15 år sedan
F;rsta morgonen
15 år sedan
London typ
15 år sedan