Stöd Ukraina

Thules blogg

Tisdag 31 Mars 2009 - London

London typ

Hej allihopa! Nu har jag landat i London. P[ planet satt jag bredvid en 'ldre herre och hans fru som var s[ typiskt brittiska. Drack te, l;ste herald tribune och diskuterade politik. Sj'lv satt man och lyssnade p[ reggae och l;ste korsord i en korsordspocket fr[n hemmets journal.
Nu n;r man kom ut p[ internationellt luftrum trodde man att man kunde sl;nga sig med lite utrikiska fraser men att s;ga 'one orange soda without ice please' var tydigen sv[rare 'n ber'knat. Jag fick en 'ppeljuice med is..
P[ riktigt har jag f[tt skavs[r efter promenaden till terminal 2 p[ arlanda. S[ jag b;rjade min semester med lite ompl[string.. Har precis k'kat en sallad (det fanns inga veg mackor hall[??) som verkligen inte var n[gon h'jdare. Till r[ga p allt hittade jag ett hrstr] l'ngst ner i botten av salladen.. S[ hittills 'r det 1-0 till Hall[!
Men sammanfattningsvis so far s[ good..
Nu g[r mitt n[sta plan till hong kong 2235 s[ jag ska chilla runt lite h'r ett tag till. Som det bonde-barn jag 'r har jag funnit ett intresse av att titta p[ roliga m[nniskor.. S[ det ska jag syssels'tta mig med nu..
PUSS p[ er!
Dela med andra:    

Kommentarer
Gullsing säger:
Kul kryptering av å, ä, ö. Jag vet ju att de inte finns på "utrikiska" datorer. Men den här varianten gjorde att man fick läsa lite noggrannare.

Ha en fortsatt trevlig resa.

Gill
Postat 2009-04-01 11:20  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Lite sm[tt stressad
15 år sedan
P[ jakt efter solen
15 år sedan
Sightseeing och f;rsta samtalet hem
15 år sedan
F;rsta morgonen
15 år sedan
London typ
15 år sedan