Stöd Ukraina

Greklands blogg

Söndag 8 Mars 2009

Oväntad mellanlandning

Jag väntar hem grabben till Sverige från Teneriffa ikväll.
Jag hade sett fram emot att prata igenom hans resa redan ikväll men han landar nu väldigt mycket försenad då planet fått gå ned för mellanlandning i Lissabon.
Anledningen var att någon på planet blivit sjuk.
Då gör det inget längre att vi inte hinner pratas vid. Huvudsaken är ju att de tar hand om en sjuk så att de kommer till vård. Jag hoppas det gick bra för den sjuke.

Man får sig en tankeställare. Det kan hända en hel del när man reser.
När man surar över en försening kan man tänka att det kan finnas olika anledningar till den.
Dela med andra:    

Kommentarer
Nenna säger:
Kom också hem från Teneriffa natten mellan sön-mån. Men ingen sjuk på vårt plan. Tur!
Nenna
Postat 2009-03-10 13:45  Anmäl
Gullsing säger:
Vi har varit med om tre såna stopp. Det första var på grund av snö i Köpenhamn, så vi fick åka till Göteborg i stället och sen resa till Kph igen efter övernattning.

Andra gången på grund av en man, som redan syntes vara sjuk vid påstigningen ombord på planet. Han låg då på en bår. Efter nån timmes resa fick vi gå ner nånstans i Frankrike, men vi fick inget besked om, vad som var orsaken.

Tredje gången var på hemresa, det också från Tenerife. Då fick vi en otrolig turbulens, så vi fick gå ner i Portugal på grund av att höjd- och hastighetsmätarna inte fungerade. Övernattning och sen hemresa.

Gilla
Postat 2009-03-08 19:28  Anmäl
Sirapp säger:
Usch och fy! Hoppas han som blev sjuk inte blev helt ruinerad för mellanlandningen... :(
Postat 2009-03-08 19:20  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet