Stöd Ukraina

Mandusjennifers blogg

Måndag 30 December 2013 - Krabi

näst sista december.

Hej!

Idag har vi haft en jättehärlig dag. Vi vaknade och insåg att stranden inte var någon idé då vi båda fortfarande var väldigt rödbruna och det var väldigt mulet. (här kan ni skratta gott...)
vi har spenderat dagen med att strosa runt i ao nang. vi har slipat på våra prutningsskills. vi besökte Starbucks där jag köpte en frappochiono, en stor jävel som kostade mer än dagens lunch....hela 42:-. fast de är ju ett dyrt märke över lag. Men också godast.
vi käkade även på Burger King för jag (jennifer så klart) var så sugen på deras starka ostsås. tror ni att de hade den eller?! självklart inte. Någon chilisås och ketchup.
thaimaten är helt fantastisk här men ibland är de gott att bryta av med något annat.

i morgon har vi bokat bord på en fantastisk restaurang som vi käkade på härom kvällen. de har de godaste köttet jag någonsin ätit. igen....vi äter thaimat, tro mig. ;)
sen ska vi fira in det nya året på stranden i ao nang och jag ska för första gången befinna mig utomhus vid 12-slaget. för er som inte vet så är jag extremt skotträdd och har aldrig vart ute och sett raketerna live...och självklart firar vi med en härlig kyss också!

Vi har hittat världens bästa present till Leo och jag hoppas att han ska tycka att den är kul i ca 1 minut. då är jag nöjd! ;)

det är ju glest med bilder men det är för att det tar sån tid att lägga upp här plus att vi tar mest med mandus kamera och då kan vi inte föra över de på surfplattan. men ja tror ni överlever.

vi saknar er där hemma men vi har det väldigt bra och njuter av varje sekund här. Det tog ungefär en vecka för mig att komma in i det hela men nu känner jag mig säkrare med allt och vågar prata mycket och till och med pruta.

kan inte riktigt in att jag har en så fantastisk sambo som fixat med allt detta och jag vet definitivt inte hur fan jag ska tacka honom. Han ligger just nu och får en aroe vera massage. det står faktiskt aroe....haha :)

ha det bäst!
kramar jennifer
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

jaha, en dag kvar då.
10 år sedan
hej då 2013, hej 2014.
10 år sedan
näst sista december.
10 år sedan
ännu en dag på stranden!
10 år sedan
shopping dagar!
10 år sedan