Stöd Ukraina

Mandusjennifers blogg

Onsdag 1 Januari 2014 - Krabi

hej då 2013, hej 2014.

Oj oj oj vilket nyårsfirande!
Vi käkade middag på carnivore steak and grill. Så sjuuuuukt gott kött! Sådär mört så ögonen tuggar färdigt köttet innan det nått munnen på en. Jag bestämde mig för att jag skulle klara av att befinna mig mitt i smeten av raketerna för första gången någonsin. Men då behövs bedövning i form av alkohol. Så jag hinkade drinkar under hela middage. Och mandus hinkade en karaff vin själv...;)
Vi hade sällskap av 2 djur under middagen också. En katt som satt och softade bredvid vårt bord och en groda som hoppade upp på benet på en av gästerna vid bordet bredvid och skapade lite panik. Haha

Sen drog vi ner till en bar vid stranden och skulle beställa champagne men de hade de bara på flaska och vi var redan förfriskade så de fick bli varsinn äcklig strawberry daquiri. Tänk er att den blandas med stark sylt....tolvslaget passerade och himlen var fylld av raketer och lyktor. Så fantastiskt fint!

Det är inte varje år man kommer hem från nyårsfirandet och sätter sig med fötterna i poolen och snackar skit med sin älskade.

Idag är vi lite sega så vi ligger vid poolen. Vi ska snart käka lunch och sen fara ner på "stan" och inhandla presenter. Ikväll ska vi testa en indisk restaurant som fått bra betyg på tripadvisor. Bombay palace heter den visst. Som alla andra indiska restauranter typ. ;)

Hoppas ni har det bra hemma! Vi saknar er. Och lösgodis. Och ostsåsen på max. Men inget mer. :)
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

jaha, en dag kvar då.
10 år sedan
hej då 2013, hej 2014.
10 år sedan
näst sista december.
10 år sedan
ännu en dag på stranden!
10 år sedan
shopping dagar!
10 år sedan