Stöd Ukraina

Ziestas blogg

Fredag 26 Mars 2004 - Sydney

Min van bultsaxen.. (och nya bilder)

Antligen fredag! Bara 8 timmar kvar pa jobbet och sen en efterlangtad helg!! Forsoker fortranga att jag ska dit igen nasta vecka.. men nu har Andreas bytt skift till eftermiddagspasset sa da blidde det lite roligare... :-) Forsokte ga upp tidigt idag for att ta en svang om work&travel-kontoret innan lunchen och jobbet.. Dessvarre maste jag bege mig ut och hitta en hanglas ocksa.. Hade ett litet missode igarkvall da jag rakade lasa in nycklarna i skapet.. Korkat varre! Konstigt nog sag inte killen i receptionen alls forvanad ut da jag berattade om mitt problem i morse. Han gav mig en bultsax. Dessvarre var laset for tjockt och jag for klen sa jag fick hamta honom igen.. Sa dar rok det Claes Olsson-laset..

Har framkallat lite rullar som ska skickas hem... Lagger in lite bilder har nedan. Mest fran Nya Zeeland men ocksa nagra fran de senaste veckorna i Sydney. Fast nu verkade det visst paja med inlaggningen sa det far bli fler bilder en annan dag..

Kul att lasa era inlagg!

Karin: Skoj att aka till Bristol! Hur lange ska du vara dar? Och grattis till forhallandet! :-)
Hanna: Sa du praktiserar nu, eller vad? Du ar JATTEVALKOMMEN att emigrera hit!! Finns massor av lediga sangar har pa vandrarhemmet..
Ulrika: Kul att du laser min dagbok! Hur gar det med exjobbet?
Fredde Fish: Gott att hora att uppsatsen e klar!! Nar blir det fin avslutning da som Ann pratade om? Hanger ni fortfarande pa Viktoriainst eller vad gor ni pa dagarna? Jobb pa gang?
Linnea: Nja... nattpasset ville jag val ha for sallskaps skull... men nu loste det ju sig anda.. :-) Fick du mitt mail forresten?
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet