Stöd Ukraina

Missxs blogg

Fredag 13 Oktober 2006 - Sverige

Livet på en pinne....

Ja så känns det ju när jag reser......men när jag kommer hem, ojojoj vilken baksmälla. Försöker vänja mig vid mitt vardagsliv igen men det går inget vidare.. Ändå var jag bara borta drygt en vecka....i London....
Jaha, vad hanns med denna gång då? Jo, det vanliga, mina rockhak, klubbar o pubar i drivor, lite shopping.. o faktiskt något kulturellt!
Jag o min vän körde (nåja hon körde) till East sussex för att titta på ett slott (ruin) som heter Bodiam Castle. Mkt sevärt, ligger på en liten sjö med stora karpar i o stora grönområden runtomkring. Verkligen det klassiska slottsruin utseendet med torn (där man kan klättra upp, vilket min kondition tyvärr inte tillät) o små murriga utrymmen o fängelsehåle liknande fönster.
Det blir väl några bilder därifrån oxå vad det lider (fotar ju fortfarande med vanlig kamera) Körningen tog ca 1,5 tim så det var väl värt att se:)
Efter några trevliga dagar i det milda höstvädret var det så dags att åka hem igen..

Stansted flygplats är rörigare än vanligt, kan jag bara säga! Säkerhetskontrollen är ohyggligt lång, så kom i god tid! Numera måste även alla ta av sig skorna o få dem röntgade, det tar förstås oxå extra tid..

Jaha....när ska man åka nästa gång då ;)
Dela med andra:    

Kommentarer
Jimmy säger:
Hur bodde du? Hotell? Jag ska till London i februari och får gärna tips på bra boende!
Postat 2006-10-14 13:58  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet