Stöd Ukraina

Maddecks blogg

Torsdag 20 December 2007

Lila eller rosa flygplan!

Nu är det bara 3,5 månad kvar till vår resa! Tiden går ganska fort ändå, nu är det Jul och snart är vi i mittten av januari....
Har berättat för lilltjejen att vi "snart " ska flyga flygplan. Hon vill flyga ett lila flygplan... vet inte om jag kan ordna det;) Det skulle gå bra med ett rosa också tyckte hon! Ja, man hoppas ju att hon vill kliva på iaf , även om planet är vitt.

Ska bli "spännande" att flyga med lilltjejen, sist var hon bara 1 år och sov hela resan!!! Nu är hon 3 och det blir till att ha koll på att hon inte sparkar i ryggen på personen framför. (det är det värsta jag vet själv) Lite koll får man lov att ha på sina barn.... Få se om jag säger samma sak sen......
Får försöka ha lite överraskningar i beredskap ifall det skulle bli alltför livat!!

Nu är det bara ett par dagar tills tomten kommer, jag undrar om han kommer till oss fast det inte finns nån snö:(

GOD JUL & GOTT NYTT ÅR
Dela med andra:    

Kommentarer
Familyb säger:
Hej och gott nytt år! Ja dom är roliga dom små....precis överraskningar är bra att ta till och det behövs ju bara så lite, bara lite att pyssla och grejja med liksom. Sen är ju någon slags filmunderhållning guld värt! Ja nu närmar det sig med stormsteg, svisch har januari och februari passerat också..... gott slut! Hälsnignar M
Postat 2007-12-30 15:24  Anmäl
Memmie säger:
Jamen det var ju en jättebra idé, jag vill också åka rosa flygplan!

God jul och gott nytt år!!

// Emilie
Postat 2007-12-20 15:16  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Hemma
11 år sedan
Sista veckan
11 år sedan
Siesta key
11 år sedan
Orlando
11 år sedan
Vi reser vidare
11 år sedan