Stöd Ukraina

Marikas blogg

Tisdag 28 Juli 2009

Ledigt jobb i Thailand på svenskt företag!

Hittade följande information och tänkte att någon kanske är intresserad =)

"Vi på Poseidon Bungalows i Khao Lak söker guide till våra tredagarsturer för snorkling och fridykning vid Similanöarna.
Se vår hemsida http://www.similantour.com för en uppfattning av vad det rör sej om och mejla mej, Olov, på info@similantour.com med ett CV om du är intresserad! Ev också jobb i receptionen ett par dar i veckan."

PS! Får du jobbet förväntar jag mig en VIP-inbjudan, ha ha!
Dela med andra:    

Kommentarer
Sofiegrahnat säger:
Låter ju helt underbart!!!! Vi ska ju ha en liten bebis (made in Thailand) nu i september annars hade jag absolut velat åka tillbaka o jobba lite denna gång.
Vi funderar på en månadsresa efter nyår istället....vi får väl se hur det blir :)!
Sköt om dig!
Kram Sofie Grahnat
Postat 2009-08-09 16:37  Anmäl
Tuareq04 säger:
Hej Marika,
Tack för länken,, tack snälla för att du hade mig i åtanke. Oj vad det lockar när man läser om härliga utlandsjobb. Kunde jag skulle jag lämna Sverige i morgon dag för att återigen bosätta mig i något fjärran land. Dock som jag nog tidigare nämnt, behöver jag stanna i Sverige tills vidare pga av mina föräldrars ålder (85 o.90). Har ju inga syskon. Än så länge är de ok men det kan ändra sig från en minut till en annan. Dessutom måste jag stanna i Sverige tills dess att jag går i pension om drygt 6 år, detta för att kunna få åtminstone en minimipension. Alltså får jag vackert finna mig stanna här några år till.... I övrigt allt väl. Blev arbetslös i mitten av feb (pga finanskrisen). Hade sedan ett bemanningsjobb i Göteborg ett par månader, arbetslös några veckor. Har nu haft ett sommarvik. 2 1/2 mån. som ordermottagare på Axfood. Lärt mig ett nytt "yrke" på kuppen, det tar jag med mig när jag nu söker jobb igen. Detta vik. tar slut sista juli. Åker till Tunisien Hammamet 2 v i augusti på semester. Längtar efter havet, få bada, njuta av sol och värme, rensa hjärnan och ladda batterierna inför hösten och vintern.

Hur lever livet med er? Hur går det med era business och med dina studier. Familjen? När skall ni ut och resa igen. VAd gör ni nu i sommar?
Ha det så bra, take care
Kram,
Monica
Postat 2009-07-28 19:25  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet