Stöd Ukraina

Ferre40s blogg

Söndag 10 Juli 2011 - Langkawi
Resealbum: ASIEN 2011

Langkawi

Kom imorse till Langkawi som efter forsta intrycket ar valdigt bra. Stranden ar fin och det ar ett litet stalle med inte allt for mycket folk. Gick omkring och kollade runt i vantan pa att fa checka in pa hotellet. Har bokat tre natter men det kan ev bli fler har...Taxin till hotellet fran flygplatsen kostade ca 36 kr och tog 10 min.

Blev sedan en eftermiddag pa stranden...vadret har varit bra. Finns en del aktiviteter pa on att utforska sa imorgon blir det att hyra moped o fara runt pa on...ska bla aka till en kabinbana som det ska vara fin utsikt fran..

I ovrigt har det inte blivit sa mycket idag...blev tidig avfard fran Kuala Lumpur..steg upp 5.00 eftersom flyget gick 7.30.

Ska nu sedan ev fara till Koh Lipe i Thailand men far fundera vidare eftersom det tydligen ar valdigt lite folk dar nu under lagsasong...under hogsasong har de en bat som gar direkt till on men inte nu. Ska jag aka dit sa blir det forst till Satun och sedan till on...Anlander man via land eller bat sa far man ocksa bara 15 dagars visum sa jag maste kolla datum sa man inte kommer dit for tidigt...

Ha det gott darhemma
  • Dela med andra:    

    Skriv kommentar
    Arkivet
    Visa alla

    Senaste inläggen

    Stranden Hoi An
    11 år sedan
    Nha Trang
    11 år sedan
    Battur
    11 år sedan
    Besok vid Cu Chi tunnel
    11 år sedan
    Tillbaka dar jag startade
    11 år sedan