Fredag 18 Juli 2008 - Phuket
Tillbaka dar jag startade
Flyget till Bangkok blev lite stressande eftersom det blev forsenat nastan en timme och jag skulle vidare ner till Phuket. Vi satt vid gaten va var hanvisade till i Saigon och helt plotsligt fick vi byta gate till andra sidan av flygplatsen sa det tog lite tid ocksa.
Val framme i Bangkok sa var jag tvungen att hamta ut bagaget fast jag skulle vidare med samma bolag sa det blev lite stressande att vanta pa bagaget.... Det kom tillslut och nu ar det sa att denna flygplats in Bangkok inte ar den minsta heller sa det blev lite springande fran internationella delen till inrikes. Hur som helst sa han jag fram till incheckning men da visade det att detta plan var forsenat ocksa.... Jag har flygit med Air Asia flertalet ganger och de har alltid varit i tid sa jag hoppas det var en engangsforeteelse for jag ska namligen aka med detta bolag till Phnom Penh ocksa.......Jag aker tillbaka samma kvall som planet till Stockholm gar....
Har nere hade jag tankt slappa pa stranden men hittills har det i princip inte gatt att lamna rummet pga allt regn....sa det har inte blivit mycket solande..17-18 juli har ocksa det mesta stangt sa det ar inte sa mycket att gora eftersom de har nagon form av Buddha hogtid.
Nu hoppas jag att det blir bra vader imorgon allafall....