Stöd Ukraina

Gbenskars blogg

Måndag 19 Maj 2008 - Knivsta

Inget blir som man tänkt sig

Enligt planerna skulle jag i detta nu lägga sista handen vid packningen för en vecka på Mallorca. Planet går kl 07.15 i morgon bitti. Jag och min man skulle dit och fira vårt silverbröllop.
Men det planet får gå utan oss. Min man har akut tagits in på sjukhus och jag sitter ensam hemma och känner mig orolig och förvirrad. Egentligen struntar jag i en missad resa, bara allt blir bra.
Dela med andra:    

Kommentarer
Marika säger:
Nämen din stackare!! Jag hoppas din man friskanar till fort. Trösta er med att det hände hemma och inte på planet eller på plats på Mallis!

Mallis finns kvar och ni kommer nog snart att vara där =)

Kram på er båda!
Postat 2008-05-20 23:45  Anmäl
Merlin säger:
Ja, det är aldrig roligt när sånt här händer, jag hoppas det inte är något allvarligt. Fira ert silverbröllop får ni göra en annan dag, kan ju alltid boka en ny resa. Mina tankar finns hos er. Kramar Merlin
Postat 2008-05-20 19:29  Anmäl
Imma säger:
Det är aldrig roligt att få ställa in något som man gått och längtat till, men så är livet, man vet aldrig vad som väntar. Men jag hoppas att allt löser sej till det bästa och att ni får fira ert silverbröllop ,det är ju ändå inte platsen som är det viktiga, utan att man får vara tillsammans. Tänker på er Kramar Maria
Postat 2008-05-20 12:16  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet