Stöd Ukraina

Myroribrallans blogg

Lördag 14 Juli 2007

In Transit going Hello Kitty Crazy ;) del 1

Hur ska man nansin hinna skriva ens 1% av allt man vill!!??!! Ar just nu i ett litet sanctuary fran omvarlden kanns det som, flygplatsen i Seoul (finns sakert flera, men...) Har finns ju allt en Lina vill ha, Dunkin Donuts, Subway, Hello Kitty grejer o annat kitschigt krimskrams som jag gillar, folk som ler OCH pratar engelska- till skillnad mot Ryssland, mat som ar atbar o framforallt veg mat... man kan betala med kort... etc etc etc. Heaven. O icke att forglomma, etiquette bell pa toan HAHAHAHHAHAHA. Alltsa en liten radio man kan sla pa sa att ingen hors nar det skvalar eller plumsar i toan. Hehe. Every girls dream. Alla killar borde skaffa BUMS. Arets julklapp 2007.

Har faktiskt inte shoppat en endaste Kitty grej, dock en jattesot jatteonodig (det visar sig... haha- dar var jag vitsig oxa) klocka pa kedja med tingeltangel pa som man kan haka fast pa tex handvaskan. Toppen for mig som ej gillar armbandsur. Dom ar ju sa roliga har, deras mobilprydnander ar ju riktiga gosedjur som ar hur stora som helst, man behover ju typ en sportbag for att fa med sig mobilen haha!!! AAAAAAAH jag vill ju besoka detta land oxa, o Japan... my dream.. men snart ar jag iaf i Kina.

Jaha, var tusan ska jag borja? Har ju redan skrivit allt detta som inte ens skulle va med typ... oooooo kan inte samla tankarna. Nar skrev jag senast...? Yekaterinburg? Maste kolla... postar detta sa lange... bra- da kanske d inte forsvinner heller, som det kan gora ibland... menade inte just pa reseguiden da- men ni fattar... Jag ar forresten 7 timmar + nu. 6 tim + i Mongoliet o resten av resan tror jag.
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet