Stöd Ukraina

Myroribrallans blogg

Tisdag 3 Juli 2007

Skitsida...

va fan... ska inlaggen forsvinna nu ocksa... Jag skrev nog tva st som forsvann, tva i Moskva. Det ena ska vara sparat i min couch surfing vardinnas dator, det senaste inlagget alltsa, sa jag hoppas kunna lagga tillbaks det... Javla skit.

Mamma du har inte kopierat det forsta du som spar pa allt!!??! :D

Vet ni med er att ni kommenterat mina Moskvainlagg sa far ni garna gora det igen- nyfiken!!!

Nu ar jag iaf i Yekaterinburg. Hoppade ju pa taget igar kl 16 i Moskva, o kom fram hit ikv 20.30. Da hade vi hoppat 2 timmar framat igen, alltsa vi kom fram 20.30 lokal tid.

Jag delade hytt med tva mkt trevliga schweizare, Nik & Lukas, i min alder och aven en ung ryska som ej kunde eng. Hon hoppade av nan station innan oss andra. Forutom att jag inte kunde ata nat pa taget sa gick d bra ;) Som tur var fick jag en noodlesoppa av Nik, o sa knaprade jag pa mina Wasa med creamcheese i ni vet. I restaurangen kunde jag valja pa... en sak. Och det var da deras typiska "sallad", dvs sana gurkor som man gor inlagd gurka/saltgurka av, och tomater. Hehe. Mmmmmmm......

Vi la oss tidigt o sov lange, skont!!! Inga vodkaorgier alltsa som vi hort om, o vi sag varken till andra backpackers eller fagelinfluensahons!!! Skont att slippa bada ;) Med en prick over, inte skont att inte fa bada (utan prick ;) ) daremot... Haha, det blir en massa ordlekar sahar i utlandet.

Horde inget fran min couch surfing vardinna har i Yekaterinburg, sa jag gick bara tvars over gatan till hotellet dar o checkade in. Smidigt!!!! Visste namligen att det lag ett har, da min utflykt startar fran har img. Sa img ska jag bara korsa vagen igen, for att dumpa vaskan. Sen pa 5 timmars utflykt. Sen blir det att se stan nar vi kommer tillbaks, o sen ska jag traffa Nik & Lukas for att ola eller nat tills taget gar kl 1.42 eller vad det var... Vi kommer tyvarr inte dela hytt igen, daremot vagn. Men sen far vi saga hejda, da de ska t Beijing.

Ha det bra allihopa!!! Far skriva mer sen, tiden e strax slut.
Dela med andra:    

Kommentarer
Patsy säger:
Hej tjejen! Vill bara sriva en hälsning och säga tt det är skoj läsa dina rader. Ser fram emot fler berättelser och hoppas att du har det mycket bra. Tänker ofta på dej.
Kram från Petra i ett regnigt Horstull
Postat 2007-07-09 12:29  Anmäl
Mackie78 säger:
Hej vännen!!!

Ja, himla synd att inläggen försvann! Och vet du - jag var på väg att kopiera bägge inläggen, för att ge till Acke att läsa, men jag glömde... Och sen när jag skulle gå in igen för att skriva ut, så var de borta! TYPISKT!

Det är i alla fall JÄTTEROLIGT att läsa om hur du har det! Dina första inlägg, där du skrev om svarttaxi's och konstig flygplansmat var verkligen skojiga! Hoppas du kan fortsätta skriva emellanåt. =)

Jag kom nyss hem från Acke, där jag varit på Davids 2-årskalas. Kul! De åker på semester till Småland imorgon. Själv jobbar jag två skift till innan min ledighet. Åker till Gotland den 13-22 juli. LÄNGTAR!

Ha en fortsatt bra resa och ta hand om dig... Behöver väl inte ens påminna dig om att ta mycket bilder! =)))))
Calle hälsar. Kram på dig!
Postat 2007-07-04 14:15  Anmäl
Gullsing säger:
Var inte allt för ledsen, att ditt inlägg försvann. Jag hann i alla fall läsa det.

Jag råkade också ut för att bli bortkopplad, om man kan kalla det så. För jag hade skrivit meddelande till ett par stycken och de var också borta. Dessutom gick det inte att komma in på sidan överhuvudtaget. Hur länge vet jag inte.

Hälsningar och god fortsättning på din resa. Jag läser din blogg med intresse.

Gullsing.
Postat 2007-07-03 23:00  Anmäl

Skriv kommentar
Arkivet