Stöd Ukraina

Nettanls blogg

Söndag 16 December 2007

Huahin, Thailand

Jaha, då åker vi i morgon! Härligt! Allt är klart, Vår hund, Charlie, är hos goda vänner och i goda händer. Väskorna är packade och det känns som om allt är med! Konstig känsla, har alltid annars för mig att jag glömt något. Har inte packat med så mycket, så bra, finns då plats att fylla dem därnere. Har tänkt att köpa lite skor,väskor, linnen o tröjor mm. Fast linnena får Sofie o Ida köpa, de passar inte mig! Oftast one size, och det är inte min size, kan jag meddela! Det är klart, jag kan ju änvända dem till träningstoppar, för smiter åt, de gör dom! Haha!
Pratade med Sofie nyss, hon har resfeber, stackarn! Mått dåligt i magen hela dagen.Hoppas att hon kan sova inatt för det blir en lång dag i morgon. Tåget härifrån till Kastrup går strax efter 9.00 i morgon. Är i Kastrup vid 13.00-tiden, om det inte blir några förseningar, förhoppningsvis. Sen har vi gott om tid att äta o växla pengar o koppla av. Planet till Bangkok lyfter 18.05! Vi beräknar att vara framme i Bangkok vid 10.00-tiden på tisdag morgon, thailändsk tid. Sen två härliga veckor med sol. god mat o dricka. Förresten läste jag att Magnus Uggla, m familj, oxå ska till Thailand. Vet ej var men man får väl spana lite. Hehe!
Jag kommer nog att skriva lite här ibland, så välkomna tillbaka att titta in! Ha det gott Kram Nettan
Dela med andra:    

Skriv kommentar
Arkivet
Visa alla

Senaste inläggen

Los cristianos, Teneriffa
12 år sedan
Thailand, Dec-09
15 år sedan
Nytt år!
15 år sedan
Sommar i Sverige!
16 år sedan
Nyår i Bangkok
16 år sedan